Doświadczenie w pracy z dzieckiem zdobyłam pracując przez ponad 20 lat z dziećmi i młodzieżą z zaburzonym zachowaniem (w tym FAS) w placówce opiekuńczo-wychowawczej. Na co dzień pracuję głównie z małymi dziećmi ze spektrum autyzmu, Zespołem Aspergera, opóźnionym rozwojem mowy, deficytami
i sprzężeniami zaburzeń wynikającymi z zespołów i wad genetycznych , zaburzeń rozwojowych OUN.
Wykształcenie: mgr pedagogiki (Uniwersytet Opolski); studia podyplomowe: „Psychokorekcja zaburzeń zachowania dzieci
i młodzieży” (Uniwersytet Śląski), „Logopedia” (Uniwersytet Śląski), „Neurologopedia” (Uniwersytet Śląski).
Kursy i szkolenia:
- Narzędzie M-CHAT-R/F – praktyczne zastosowanie
w monitorowaniu rozwoju dziecka – Fundacja Synapsis.
- Strategie postępowania logopedycznego u dzieci ze spektrum autyzmu – Fundacja Synapsis
- Strategie pracy z dziećmi z echolalią – Fundacja Synapsis
- Mowa echolaliczna jako charakterystyczna cecha komunikacji dziecka z ASD – Fundacja Synapsis
- VB-MAPP. Diagnoza funkcjonalna osób z zaburzeniami rozwoju – Fundacja JiM
- Terapia wad wymowy – wywoływanie i utrwalanie głosek.
- Werbogesty – od gestu do słowa i będzie rozmowa.
- Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie logopedy.
- Od działania do rozumienia- strategie pracy w niedokształceniu mowy o typie afazji.
- Diagnoza odruchów oralnych u noworodków i niemowląt.
- Diagnoza zaburzeń rozwoju mowy u dzieci chorych neurologicznie.
- Alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się dzieci niemówiących.
- Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne.
- Masaż logopedyczny od podstaw – podejście praktyczne.
- Konferencja Polskiego Towarzystwa Ortodontycznego – Opolskiego Koła Regionalnego (Opole 2019)
- Konferencja „W świecie elfów. Afazja dziecięca i inne zaburzenia Objawy, diagnoza oraz terapia (Kraków 2019),
- Cykl szkoleń w ramach projektu ROPS w Katowicach „Praca z dzieckiem z autyzmem, zespołem Aspergera; praca
z dziećmi z zaburzeniami zachowania; praca z dziećmi
z zaburzeniami emocjonalnymi.”