neurologopeda

Renata krysińska

Doświadczenie w pracy z dzieckiem zdobyłam pracując przez ponad 20 lat z dziećmi i młodzieżą z zaburzonym zachowaniem (w tym FAS) w placówce opiekuńczo-wychowawczej. Na co dzień pracuję głównie z małymi dziećmi  ze spektrum autyzmu, Zespołem Aspergera, opóźnionym rozwojem mowy, deficytami
i sprzężeniami zaburzeń wynikającymi z zespołów i wad genetycznych , zaburzeń rozwojowych OUN.

Wykształcenie: mgr pedagogiki (Uniwersytet Opolski); studia podyplomowe: „Psychokorekcja zaburzeń zachowania dzieci
i młodzieży” (Uniwersytet Śląski), „Logopedia” (Uniwersytet Śląski), „Neurologopedia” (Uniwersytet Śląski).

Kursy i szkolenia:

  • Narzędzie M-CHAT-R/F – praktyczne zastosowanie
    w monitorowaniu rozwoju dziecka – Fundacja Synapsis.
  • Strategie postępowania logopedycznego u dzieci ze spektrum autyzmu – Fundacja Synapsis
  • Strategie pracy z dziećmi z echolalią – Fundacja Synapsis
  • Mowa echolaliczna jako charakterystyczna cecha komunikacji dziecka z ASD – Fundacja Synapsis
  • VB-MAPP. Diagnoza funkcjonalna osób z zaburzeniami rozwoju – Fundacja JiM
  • Terapia wad wymowy – wywoływanie i utrwalanie głosek.
  • Werbogesty – od gestu do słowa i będzie rozmowa.
  • Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie logopedy.
  • Od działania do rozumienia- strategie pracy w niedokształceniu mowy o typie afazji.
  • Diagnoza odruchów oralnych u noworodków i niemowląt.
  • Diagnoza zaburzeń rozwoju mowy u dzieci chorych neurologicznie.
  • Alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się dzieci niemówiących.
  • Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne.
  • Masaż logopedyczny od podstaw – podejście praktyczne.
  • Konferencja Polskiego Towarzystwa Ortodontycznego – Opolskiego Koła Regionalnego (Opole 2019)                        
  • Konferencja „W świecie elfów. Afazja dziecięca i inne zaburzenia Objawy, diagnoza oraz terapia (Kraków 2019),
  • Cykl szkoleń w ramach projektu ROPS w Katowicach „Praca z dzieckiem z autyzmem, zespołem Aspergera; praca
    z dziećmi z zaburzeniami zachowania; praca z dziećmi
    z zaburzeniami emocjonalnymi.”

razem możemy więcej